14 Kasım 2013 Perşembe

Kitapçı Dergisi 8. Sayısıyla Kitabevlerinde :)


Tatlı heyecanlar yaşıyorum her yeni sayıda. Her seferinde daha bir sahipleniyorum Kitapçı'yı.


Kitapçı gibi dünya üzerinde herhangi bir edebiyat dergisi var mı bilmiyorum, zannetmiyorum. Yazarların çoğunluğunu kitabevi çalışanları oluşturuyor çünkü. Bir nevi bir kitabevine gittiğinizde hangi kitabı önerirsiniz sorusunu sorduğunuz kişilerin cevabı niteliğinde...Samimi, doğal, içten...bizden.

Sekizinci sayı yine dopdolu :) Edebiyatta en ilgimi çeken konulardan biri olan Osmanlıda'ki ilk kadın romancılar ve bilinen ilk kadın romancı olan Aphra Behn hakkında yazdım bu sayıda.


Ali C. Yoksuz: Kaybedişin üç hâli: Dostoyevski, Kafka ve Bukowski
Rıza Oylum: Türk edebiyatının sinemayla aşkı
İbrahim Köksüz: Kasabanın laneti
E.Gürkan Kanmaz: Yarım Dünya
Yavuz Tuluay: Militarist Modernleşme
Zeynep Ünal: Radyo Tiyatrosunun Aslında Tam Zamanı!
Söyleşiler: Betül Çotuksöken, Candan Selman, Turgay Fişekçi, Mıgırdiç Margosyan ve Alberto Manguel.

Kitapçı hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Kitapçı Dergisini Facebook ve Twitter'dan takip edebilirsiniz;

Hiç yorum yok: