28 Nisan 2014 Pazartesi

İkea'nın yeni açılan kırtasiye-ofis reyonu


Yaklaşık 1,5 ay kadar önce İkea'ya kırtasiye reyonu açıldığını öğrenmiştim instagram aracılığıyla. Ve bu haberi alıp da İkea'ya gitmemem düşünülemezdi.  İkea'ya girer girmez görevli kişilere kırtasiye reyonunun nerede olduğunu sordum ve bana öyle bir bölümün olmadığını çocuk reyonunda boyama kalemlerinin olduğunu orayı mı kastettiğimi sordular. İkea gibi büyük bir mağazada çalışan kişilerin yeniliklerden haberdar olmaması büyük bir problem. İşe yeni başlamış olabilirler diye düşünerek dolaşmaya devam ettim. 


Ve mutlu son :)


Her şeyi tek tek inceleme merakım ve heyecanım yüzünden doğru dürüst fotoğraf çekmemişim ürünlerin renk renk ayrılmış olması çok hoş bir görüntü sergilemiş, siyah defter ve ambalajlardan oluşan kısmı fotoğraflamamışım o kısımda da hoş şeyler vardı.


Ürünler güzel ama daha çok ambalajlamaya yöneliklerdi. Desenli bantlar, kaplıklar, karton çantalar ağırlıklıydı.Umarım bu kısmı zamanla daha da büyütüp çeşitlendirirler. 


Instagram'da gördüğüm görsel beni büyük beklentiye sokmuş olsa da mutlu ayrıldım İkea'dan. :)

1 yorum:

ben Raif dedi ki...

Selam :) Kırtasiye reyonuna kavuşmamıza çok sevindim, ama şunu da söylemeden edemeyeceğim.

Demek ki tüm çalışanlar aynı bilgisizlikte IKEA'da! Benim yazıda anlattıklarımla senin yaşadıkların doğru orantılı diye düşünüyorum! İşe alma konusunda inanılmaz zorlayan bir firmanın, işe aldığı insanları eğitmiyor, bilgilendirmiyor olması konusunda da ne denir bilemedim :D