28 Ekim 2013 Pazartesi

Leylâ Erbil olası gelmek..."Leylim Leylim"



Siz de benim gibi, bir kitaba başladığınızda hemen okuyup bitirmeden içi rahat etmeyenlerden misiniz? Bir kitabı çok sevsem de bitirmem uzun sürünce maalesef o kitabı okumak bir görev haline geliyor benim için. Çok saçma gözüktüğünün farkındayım. Bir kitaba başlayınca o kitap hemen bitmeli arkadaş! Haftalarca elimde olmamalı, ayraç kullanmaya bile gerek kalmamalı hatta. Bu yazıyı Leylim Leylim'e ithafen yazıyorum. Iki haftadır elimde kendileri hayır çok da sevdim ama araya sürekli bir şeyler girdiğinden hak ettiği değeri veremedim bu güzelliğe. hem bitsin yeni aldığım kitaplara başlayayım diyorum hem de keşke bitmese falan diyorum. Garip.

Satırlar anlatsın bu güzelliği ben susayım.







Posted via Blogaway

Hiç yorum yok: