8 Ekim 2014 Çarşamba

Bayram bahane :)


Her kitap/kırtasiye sever gibi ben de kitap, defter almak için kendime bahaneler üretmeye bayılırım. Kimi zaman kesin kararlar alır şu kadar kitap bitirene kadar kitap almayacağım, şu defterler bitene kadar defter almayacağım derim ama bu konuda genellikle sözümde duramam :)

Bu sefer yine bu sözümü tutamayıp bayramı fırsat bildim ve uzun zamandır okumayı istediğim Gündüz Vassaf'ın Cehenneme Övgü ve Cennetin Dibi kitaplarını aldım. Sevgi Soysal ise tamamen doğaçlama :) 


Arife günü odamdaki eski test kitaplarını Bakırköy'deki kitapçılar köprüsüne götürmeye karar verdim. Orada eski test kitaplarınızı istediğiniz herhangi bir ikinci el kitapla takas etme şansınız var. Gündüz Vassaf'ın kitapları ikinci el olmadığı için uygun bir rakama anlaştık, Sevgi Soysal ise takas oldu. Kârlı bir alışverişti benim için. 


Kedili yapışkan figürleri ise tesadüfen önüme çıkan bir kırtasiyede buldum :)

Bu tatlı defterler ile silgili kalemleri ise Real'in kırtasiye reyonunda buldum. Yolunuz düşerse kırtasiye reyonuna mutlaka uğrayın ürünleri çok ekonomik :)


Alışveriş yorgunluğunu atmanın en güzel yolu!

Siz de benim gibi bayramı fırsat bilenlerden misiniz? :)

Hiç yorum yok: