13 Kasım 2014 Perşembe

33. İstanbul Kitap Fuarı İzlenimlerim



  • Bir kitapsever olmama rağmen; hem yolu hem kalabalığı yüzünden 4 yıldır gitmemiştim Tüyap'a. Bu yıl dayanamadım ve gittim! Sonuç: bu kadar çok kitapla aynı çatı altında olmayı çok özlemişim. 
  • Ulaşımımı metrobüsle sağladım.Hafta içini ve sabah saatlerini tercih ettiğim için çok rahat gittim, dönüşte kalabalık olsa da beterin beteri vardır diyorum :) 
  • Hafta içi olmasına rağmen fuar hıncahınç doluydu. Hesaplayamadığım bir şey vardı; öğrenciler! :) 
  • Kitap fiyatları gayet iyiydi. Birçok yayınevinde %25 ile %50 arasında indirim vardı.
  • Başta Metis olmak üzere birçok yayınevi yazarların kitaplarını set haline getirip indirimli olarak satışa sunmuş. Çok iyi düşünülmüş bir ayrıntı bence.
  • Fuardan önce sağlam bir kitap listesi hazırladım. Özellikle popüler yayınevlerinin stantları o kadar dolu oluyor ki fırsat bulup sağlıklı biçimde seçim yapmak çok zor. 
  • Eğer vaktiniz varsa ve fuar alanına yakınsanız bir gün gezip diğer gün alışveriş yapmak daha mantıklı olabilir.
  • Fuar alanı çok sıcak. Gerektiğinde çıkarabileceğiniz türde şeyler giymekte fayda var.
  • Defalarca kendime hatırlatmama rağmen sahafların bulunduğu kısma gitmeyi unuttum. Siz unutmayın :D
  • 16 Kasım Pazar günü fuarın son günü.
Kuleyi çekmeyeni dövüyorlarmış :)








Yuvanıza hoşgeldiniz yavrularım:)

Hiç yorum yok: